Fizyo Need

Klinik Pilates
Klinik Pilates Hizmeti

Uzman ekiplerimizin desteğiyle Klinik Pilates hizmeti almak için hemen bizi arayın…

İnsanlar günlük hayatta birçok sebebe bağlı olarak omurga ya da eklem bölgelerinde ağrılar yaşayabilir. Bu durumda yapmanız gereken ilk şey hemen belli bir uzmana başvurarak fizik tedavi desteği almaktır. Daha sonra bu desteğinizi tamamlayıcı klinik pilates çalışmaları ile birlikte ağrılarınızdan kurtulabilirsiniz. Bu süreçte sizler için uzman bir fizyoterapist sizlere Aydın klinik pilatesi hizmeti verecek ve tüm ağrılarınızdan kurtulmanızı sağlayacaktır. Bu süreçte evde tek başınıza antrenman yapamazsınız. Çünkü klinik pilates kişiye özel oluşturulan bir egzersiz sistemidir. Ayrıca bir uzman gözetiminde yapılmalıdır. Çünkü sıkılaşmak için yapılan uygulamalardan çok daha fazlasıdır. Hemen bu konuda destek almak ve çalışmalara başlamak için bizimle iletişime geçin.

Klinik pilates için birebir çalışmalar çok önemlidir. Bunun için ortalama bir saatlik seanslar yapılmaktadır. Programın etkili olabilmesi için en az bir ay boyunca her hafta iki ya da üç gün gitmelisiniz. Bu süreç bir doktor ya da fizyoterapist eşliğinde yapılırsa sağlık sorunlarınıza özel olarak planlanabilir. Aydın klinik pilates hizmeti almak istediğinizde tek yapmanız gereken sorununuzu bize doğru şekilde aktarmaktır.  Bizler rahatsızlığınıza göre özel bir program hazırlayarak hemen tedavi sürecini başlatacağız. Ayrıca bu çalışmalar tedavinin yanında vücudunuzun da güçlenmesine katkı sağlayacaktır. Böylece istediğiniz güce kavuşarak kısa süre içinde diğer sorunlarınızdan ve ağrılarınızdan da kurtulabilirsiniz. Bu süreç sizlere doğru nefes aldırmayı da öğretecektir.

Çalışma Saatleri ve Randevu

Hafta İçi 09:00 – 21:30
C.tesi 09:00 – 20:00
Pazar Kapalı

Esnek Zaman Çalışması

Kişiye özel randevu sistemi sayesinde esnek zaman çalışması uygulaması yapılmaktadır.

Hızlı Randevu Al

Randevularımız doktor takvimi üzerinden olup 7/24 randevu oluşturabilirsiniz