Aydın Bel Fıtığı Tedavisi Süreçlerinizi Yönetelim

Bazen yerde bulunan çizimleri dizlerinizi kırmadan kaldırma, dizlerinizi kırmadan ağır nesneleri itme ya da çekme, omuz üstünde yük kaldırma, yukarı doğru uzanma, masa başında uzun süredir bel desteği olmadan çalışma gibi durumlar bel fıtığı ile sonuçlanabilir. Bu durumda düzenli olarak spor yapmak bel fıtığını engellemede büyük rol oynar. Ancak tüm çalışmalara karşı bel fıtığı ortaya çıkabilir. Bu durumda yapmanız gereken hemen beyin ve sinir cerrahına giderek size sunacağı önerileri dinlemektir. Bu süreçte bel fıtığı tedavisi için destek almanız şarttır. Merkezimizde Aydın bel fıtığı tedavisi için gerekli tüm desteği alabilirsiniz. Uzmanlarımız sizler için yapacağı çalışmalarda tanınıza göre bir hareket planı belirleyecektir.

Gün içinde bir ya da iki bacağınıza da ağrı vuruyorsa, ayaklarınızda belli belirsiz bir uyuşma hissediyorsanız, hareket kısıtlılığı yaşıyorsanız, yürüme ve oturma konusunda zorluk çekiyorsanız bel fıtığı sorunu ile karşı karşıya olabilirsiniz. Bu süreçte ilerleme olursa iktidarsızlık, kısa süre içinde yorulma, idrar tutmada zorluklar ve yürüyememe gibi durumları da belirtiler arasında söyleyebiliriz. Bir tanı koyduğunda Aydın bel fıtığı tedavisi süreçlerinizi yönetmemiz için hemen bizimle iletişime geçin. Çünkü bu süreçte fizik tedavi ve egzersiz çok önemlidir. Böylece bel bölgenizi kuvvetlendirerek ortaya çıkabilecek olan sorunun etkilerini azaltabilirsiniz. Bu konuda tüm bilgileri alabilmek için hemen bizi arayın.